av sharon » tor 26.3.2009 11:06
Minna, okej. Jag ursäktar, jag tänkte lite det. Jag hade en tid när jag blandade på Uleåborg och Björneborg. Vet var båda ligger och visste helt klart vilken som var vilken men slutet av namnet gjorde det lätt att växla. Vad roligt att ni kanske är på väg! Jag gillar också Eloria muminlajvare i allmänhet. (Och jag tycker det är ett sött ord, muminlajvare.)
Tycka synd om Vicke, eller något liknande. Själv har jag bara min mormor kvar, och hennes mamma, och hennes moster. Så, eh, min mormors moster är en såndär tuff mommo som läser franska när hon är 80 år och flyttar över halva kanada för att kunna tala mera franska. Min mormors mor är likadan, fast i Finland då, på hennes 90 års kalas var hon inte ens stilla så länge att man fick ett normalt foto. Tjohej! Min mormor däremot verkar det inte funnits hyper energi kvar till. Man kunde ju tro att jag fått en släng gener därifrån. Sådär på tal om mommosar.
För mitt inre öga ser jag skogens stammar höga vid den plats som för mig kan kallas hem.