Jag satt hemhemma med föräldrarna och såg också halvhjärtat på slottsbalen. Vid sidan av läste jag på tent.
Och hujedamej, hade en så jobbig lajvdröm inatt att jag bara måste berätta om den!
Jag var på ett modifierat IVS4 av nåt slag. Narg- och dheraigrupperna var av nån anledning sammansmälta till en, och de höll till i ett mer eller mindre modernt utrymme, medan bakom hörnet var kenois skogsglänta. Grupperna var samlade skiljt för sig, men jag själv satt typ på en sten i närheten av kenoi och bara SÅG på dem. Jag hade aldrig haft så tråkigt på ett lajv. Alltemellanåt kom nån enstaka kenoi och pratade OFF med mig, oftast utan att visa off-tecken fast det gick andra människor förbi. Sen påpekade plötsligt nån kenoi (Eco [konstigt nog en kenoi i drömmen], eller möjligtvis Sharon) att det satt andra människor inte långt ifrån, min egen grupp, så varför gick jag inte till dem? Jag hade inte ens sett dem! Där satt dherai-nargerna och hade det trevligt i sitt halvmoderna utrymme. Jag gick dit, och allt blev bättre.
Det är så lätt att missa nåt kuligt...
Sen vilka människor jag kommer mig ihåg att ha sett är också konstigt. En del elorianer som jag känner jättebra var borta, medan t.ex. Sylvia från Skymningstimmen som jag inte känner alls var där...
Drömmar är weird, så är det bara.