Spöken avskyr elektronik indeed. Vet du hur svårt det är att läsa en manual när man saknar fingrar? Lättare för en zombie, men då är å andra sidan finmotoriken och intelligensen åt h-vete.
På tal om det gillar jag skräckfilm. Funderar lite smått på hur skräcken har mycket göra med passionen... Det är oftast det finns heta schener innan det kommer till att börja ha ihjäl folk. Och det är alltid den attraktiva bimbon som dör först. OM det inte finns en färgad människa där förstås. Du kan vara säker på att knivar och mörkhyade dras till varandra som... kvinnor till choklad.
Men låt oss inte komma från ämnet. Det var bimbon det handlade om. Ingen gråter när bimbon dör... kanske det är frågan om use and abuse helt enkelt. Full cirkel liksom.
En annan full cirkel, som dock blivit uttänjd och dragen några bromssträck över med en fluglort bredvid, är HEROES-tecknet. Kul egentligen, skulle nog känna igen det nu var än jag såg det tror jag. Är det så att vi bara älskar symboler, eller hur är det? Skall man samlas runt något så är det nog en symbol. Gillar förresten vår logo. OM jag nu får säga det själv.
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry