Angående skolarbete orkar jag inte ens fundera, saker börjar gå bättre. Och det säger jag som sitter på en tre timmars håltimme (jamen tack så mycket vem än som gjorde mitt schema?!*) och skriver forum istället för en engelska uppsats som skulle varit inne för ett bra tag sedan. Och alla uppgifter som man börjar förstå är alltid trevligt, det är svaret på varför jag missade nästan en hel forum sida igår. Jag räknade matematik och gjort finska. Hurra, det var roligt, hahaha.
* Det att jag får mindre håltimmar efter julen är ju bra, samtidigt får jag också några distanskurser så det går ju inte alls jämnt ut!! Mängden lektionstid per dag är 3,5 - 4,5 timmar vilket innebär allt för många håltimmar. Bortsett måndag som är normal med 5,5 lektionstid.
Jag vet inte vilka får som invaderat Vickes hjärna men även om man får lustiga assosiationer om flygande får tycker jag faktiskt lite synd om dem, jag med. Vadå gå emot fysikens lagar genom att skicka dem med gigantisk katapult? Varför just Stockholm?