av sharon » mån 20.10.2008 23:20
Är alla upptagna med att sy lajvkläder och låtsas sova som duktiga studerande när forumet är/varit så stillsamt tomt överlag den senaste dagarna/tiden?
*Revolterar i vilja/behov av höstlov eller lugnare tider, är aktiv på forumet och filosoferar över livet samtidigt som hon räknar matematik och läser om judendomen. Det vill säga hon är upptagen med att slänga ut dörrar, som det heter...*
Hon har kommit fram till att kreativitet lever bäst på natten, att judendom kan vara ganska intressant och matematik är löjligt lätt om man bara orkar. Inser också att det så kallade höstlovet snart är över och förbi med alla uppgifter som är mer än detta och att det bara blir mer och mer i november.
Någon som vill komma hit och hälsa på mig? Se ett glasomslutet Bryssel och ogilla dagens samhälle? Äta belgiska våfflor vid en och annan triumfbåge? Testa matkulturen och den stora mångfalden nationaliteter häri? Kanske berätta om framtiden i en atombyggnad? Eller dansa en barfotadans vid Lejonkullen? Låter det inte lockande? En enkelhet, kan tyckas. En möjlighet, må hända.
*Måste... kanske... sluta... flumma... och... sova... lite... mer... zZzzzZZz... vah? Nämen vadå? Jag har inte sagt något, eller? ...Krasch!*
För mitt inre öga ser jag skogens stammar höga vid den plats som för mig kan kallas hem.