Få se om jag nu är den första att starta R&R-tråden eller om nån annan gör en medan jag skriver
Börjar med en stor gemensam bukett rosor åt spelledningen, HEJA ER! Trots regn, stress och sena spelare har ni alltid hållit uppe humöret, fixat med alla praktiska saker helt fenomenalt, och gett oss (i alla fall mig!) massor med bra invävda intriger att spela på! Pusspusspuss ^^
Sen till mera personliga rosor:
- En stor ros med glitter åt Sandra/Erinn, för att både du och din roll ställde upp och tolkade när det behövdes; Det var inte bara jag som spelare som tyckte det var genant att behöva be om hjälp så ofta! Tack också för att du så fint tog emot mig när jag kom in som Eona och var helt utom mig
- En annan långskaftad ros till Pia/Idun, för jättehärligt motspelande! Det var ett nästan perfekt slut på Aya, att få smita undan tharerna i ditt sällskap, och sen var det helt överroligt att få spela din syster ^^
Sen vill jag också gärna ge mörkrosa nejlikor åt Eco, Vicke, Jan-Jan, Anders och Emil för underbart rollspelande, åt Hanna för en jättefin första rolltolkning, åt alla Ängsil-bor för den fina byamentaliteten vi byggde fram, och samtidigt åt alla tharer och omantier som lyckades få fram så genomgående kulturer att man faktiskt såg, kände, luktade, och hörde skillnaden mellan de olika folken
Jissus, jag vill inte sluta ge blommor! Mera valfria doftande saker åt den fnittrande Ängsil-trion för att ni lättade upp stämningen, åt Herr Kock för den underbara maten (Vitsi att vi börjar bli bortskämda med god mat på lajv!), åt Maria som så ofta uppoffrade sig för att skala potatis, åt Ludde som inte kom men som lånade ut sin übersköna fodrade manteln, åt alla som verkligen försökte förstå mina ibland hopplösa handtecken, ooooch... allt det som jag kommer hålla med om här senare i tråden men inte kommer ihåg just nu
Sen kan jag faktiskt inte komma på nåt ris, eftersom SL inte kan göra nåt åt vädret :] Det skulle då eventuellt vara det att genomgångarna på fredagen drog ut lite på tiden, men det var inte så det störde, och i övrigt var ju det mesta i tid.
Tack!
Tack!
Tack!