Till Elorias hemsida

Spelkväll med Wargamers (Januari)

Diskussionsavdelning för föreningens övriga verksamhet

Spelkväll med Wargamers (Januari)

Inläggav Darulf » fre 8.1.2016 21:28

Hej på er igen!

Man kan inte spela spel tillräckligt ofta, och det är det fler än vi som tänker.

Wargamers har sträckt ut en olivkvist och jag säger att vi gör gott i att ta tag i den! Elorias medlemmar är inbjudna till Wargamers klubbutrymmen måndagen den 18.1.2016 (två dagar efter vår egen spelkväll, då vi vässat våra färdigheter och är redo att sparka 1T6-arsle) mellan kl. 17.00-23.00. Det är drop in som gäller och man behöver inte ta med sig något annat än sig själv, eftersom wargamers har massor med spel.

Platsen är alltså Wargamers lokaler i posthuset i Vasa. Adressen är Hovrättsesplanaden 23 och ingången är bakifrån sagda hus, dvs postens lastbrygga.

Jag är påväg. Kommer ni också?

MVH. Vice ordf. Svarvars
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry
Användarvisningsbild
Darulf
Ängel
Ängel
 
Inlägg: 3625
Blev medlem: tis 13.3.2007 20:52
Ort: Solf

Re: Spelkväll med Wargamers (Januari)

Inläggav Miyo » lör 9.1.2016 01:29

Ett starkt kanske för min del :)
Användarvisningsbild
Miyo
Kunglig
Kunglig
 
Inlägg: 1913
Blev medlem: ons 14.3.2007 22:37
Ort: Vasa

Re: Spelkväll med Wargamers (Januari)

Inläggav Darulf » mån 18.1.2016 14:03

Puffar för detta! Alla som har möjlighet välkomna med ikväll. Själv har jag då varit och skjutsat dottern på fotboll före, så jag kommer inte riktigt från början, men så snart som möjligt. Ses där!
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry
Användarvisningsbild
Darulf
Ängel
Ängel
 
Inlägg: 3625
Blev medlem: tis 13.3.2007 20:52
Ort: Solf

Re: Spelkväll med Wargamers (Januari)

Inläggav Miyo » tis 19.1.2016 19:15

Tyvärr orkade jag inte komma den här gången, men jag är nog intresserad av ett nytt försök nån gång!

Hade de kiva nya utrymmen?
Användarvisningsbild
Miyo
Kunglig
Kunglig
 
Inlägg: 1913
Blev medlem: ons 14.3.2007 22:37
Ort: Vasa

Re: Spelkväll med Wargamers (Januari)

Inläggav Darulf » ons 20.1.2016 15:13

Jo, lämpliga för ändamålet. Vi är nog välkomna främst måndagar, för då finns det flest tabletoppare på plats.
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry
Användarvisningsbild
Darulf
Ängel
Ängel
 
Inlägg: 3625
Blev medlem: tis 13.3.2007 20:52
Ort: Solf


Återgå till Övrig verksamhet

cron