Till Elorias hemsida

Betrayal at House on the Hill

Diskussionsavdelning för föreningens övriga verksamhet

Betrayal at House on the Hill

Inläggav Darulf » tor 17.12.2015 14:18

Så... jag har beställt efter spelet BETRAYAL AT HOUSE ON THE HILL och det torde komma med Basti-post från Hesa kring julafton eller motsvarande. Spelet är inte splitternytt, men har fått lysande revisioner från bordsspelare runtom. Desstom handlar det om mitt favorittema i spel eller motsvarande, nämligen skräck. Svårt att klå stämningen i detta spel.

Därför frågar jag, vem vill spela detta med mig? Endera mellandagarna eller efter nyår.
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry
Användarvisningsbild
Darulf
Ängel
Ängel
 
Inlägg: 3625
Blev medlem: tis 13.3.2007 20:52
Ort: Solf

Re: Betrayal at House on the Hill

Inläggav Kulla » fre 18.12.2015 00:47

Oooo, har velat testa detta spel men har inte haft shansen någon gång. Jag kommer gärna och testar någon gång. Dock blir detta först mot slutet av januari tidigast :/
Until next time play more games
Användarvisningsbild
Kulla
Riddare
Riddare
 
Inlägg: 155
Blev medlem: lör 5.11.2011 22:14
Ort: Umeå

Re: Betrayal at House on the Hill

Inläggav Darulf » tor 7.1.2016 22:48

Dags att göra något åt detta då? Ordnar i föreningens regi en speldag den 16.1.2016 på en ännu obekräftad plats i vasa. Man får ta med sig spel, men det finns åtminstone a touch of evil och betrayal at house on the hill att tillgå. Meddela mig gärna om ni kommer så vet jag att skaffa snacks.
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry
Användarvisningsbild
Darulf
Ängel
Ängel
 
Inlägg: 3625
Blev medlem: tis 13.3.2007 20:52
Ort: Solf

Re: Betrayal at House on the Hill

Inläggav Darulf » tor 7.1.2016 22:48

Vi håller på mest av dagen och så länge folk orkar.
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry
Användarvisningsbild
Darulf
Ängel
Ängel
 
Inlägg: 3625
Blev medlem: tis 13.3.2007 20:52
Ort: Solf

Re: Betrayal at House on the Hill

Inläggav Darulf » tor 14.1.2016 23:09

Två spel som i vartfall kommer att finnas tillgängliga är Betrayal och House on the Hill.

Har ni några spel ni skulle vilja skulle komma med? Man får ju se vad man känner för och så.

Funderar ytterligare ta med Munchkin och Carcassonne för säkerhets skull.
Self-pity is the ugliest of human emotions. Grow up and get rid of it! - Stephen Fry
Användarvisningsbild
Darulf
Ängel
Ängel
 
Inlägg: 3625
Blev medlem: tis 13.3.2007 20:52
Ort: Solf


Återgå till Övrig verksamhet

cron